RED

Sty 31

Wycieczka do Trójmiasta 25-27.01.2010

Pobierz jako: PDF 2010 godz. 12:38 napisał Pan Administrator

Dojo PFKKW tym roku pojechaliśmy na Wycieczkę do Trójmiasta małą grupą składającą się z ćwiczących w klubach kyokushin-kan z Bydgoszczy, Chełmna, Torunia i Wąbrzeźna. Całość rozpoczęliśmy od Akwaparku w Sopocie. Na dworze panował duży mróz ale w środku mieliśmy +280C. Spędziliśmy tam aż 3 godziny korzystając z różnych atrakcji. Najfajniej było wypłynąć na powietrze gdzie panował mróz a my byliśmy w ciepłej wodzie.

Wieczorem w schronisku młodzieżowym w Gdańsku poznaliśmy krótką historię Masutatsu Oyama 10dan twórcy stylu kyokushin i obejrzeliśmy fragmenty filmu pokazujące jego podróże. Również zobaczyliśmy na czym polega test 100 kumite na przykładzie fragmentu testu Hajime Kazumi.

Drugi dzień rozpoczęliśmy od treningu w siedzibie Polskiej Federacji Kyokushin-kan Karate-do w Gdańsku Wrzeszczu z shihan Bogusławem Jeremiczem 5dan. Shihan zwrócił przede wszystkim uwagę na odpowiednie zrozumienie i wykonanie podstawowych bloków. Każdy miał okazję wypróbować je w ćwiczeniach ura-waza z partnerem. Nie zabrakło również zabawy i uśmiechu. Shihan pochwalił wszystkich za pilność w treningu. Później wyruszyliśmy na starówkę gdańską. Zaczęliśmy od zwiedzenia wystaw w Centralnym Muzeum Morskim gdzie można było zobaczyć wiele skarbów wydobytych z dna i wraków leżących w Bałtyku a także szereg ciekawych modeli statków. Przewodnik przybliżył również wszystkim pracę archeologów podwodnych. Później poszukaliśmy bursztynów na ul. Mariackiej i poszliśmy na Długi Rynek gdański. W tym roku było tak zimno, że po Motławie nie pływały łabędzie ale biegał pies a jego pan łowił ryby w przerębli. Wieczorem podsumowaliśmy cały dzień i obejrzeliśmy filmy z Jasiem Fasolą.

Trzeciego dnia wyjechaliśmy do domu. Po drodze zajechaliśmy do Gniewu gdzie zwiedziliśmy Zamek Krzyżacki. Podczas zwiedzania można było dowiedzieć się o jego ciekawej historii i zajrzeć do głębokiej studni na dziedzińcu zamkowym oraz poszukać ducha czuwającego nad zamkiem... Wink