RED

Lut 11

Wycieczka do Trójmiasta

Pobierz jako: PDF 2008 godz. 12:50 napisał Pan Administrator

trojmiasto2008_02W dniach 7-9 lutego odbyła się coroczna wycieczka do Trójmiasta. W wycieczce wzięli udział młodzi zawodnicy z klubów Torunia, Bydgoszczy, Wąbrzeźna, Golubia-Dobrzynia i Chełmna.

Pierwszym punktem wycieczki był Aquapark w Sopocie gdzie przez prawie 3 godziny można było bawić się w wodzie. Naszą bazą noclegową było Schronisko Młodzieżowe położone jeszcze w obrębie Starego Miasta.

Kolejny dzień był bardzo intensywny. Rano trening w Dojo Shihan Bogusława Jeremicza – niestety w tym roku nasza wycieczka zbiegła się z terminem seminarium w Fukushimie i Shihan nie mógł poprowadzić treningu. Nie mniej cały trening odbył się w dobrej atmosferze wspólnego wysiłku. Na treningu sensei Wilento zwracał uwagę na prawidłowe poruszanie i wykonywanie technik zarówno w kihon-geiko, ido-geiko i na tarczach treningowych. Dużo uwagi poświęcono etykiecie Dojo. Po treningu rozpoczęliśmy poszukiwania ulicy na której można obejrzeć najwięcej bursztynów – czyli ul. Mariackiej. Po południu pojechaliśmy do Gdyni gdzie zwiedziliśmy Akwarium Morskie i obejrzeliśmy statki stojące w porcie.

Następnego dnia udaliśmy się do Malborka gdzie poznaliśmy historię Zamku Krzyżackiego opowiedzianą przez bardzo ekspresyjnego przewodnika.

Oprócz ciekawych wrażeń każdy uczestnik otrzymał zdjęcia z miejsc w których byliśmy - oto cząstka bogatej kolekcji…